17 Jan 2017

PROMOSI VIVIX SHAKLEE

Hi semua, begitu cepat masa berlalu kan..pejam celik pejam celik kita sudah di pertengahan bulan january. Setakat ni..azam 2017 ada sudah yang tercapai? hehe..masih terlalu awal kan dan masih jauh perjalanan..

 Baiklah hari ini saya nak share mengenai produk yang tengah promosi bulan ini iaitu VIVIX. Sekiranya anda membeli 6 botol,maka anda akan mendapat percuma 1 botol ATAU  sekiranya anda membeli 2 botol, maka anda layak mendapat diskaun 5%. Bukan itu sahaja, bagi yang baru pertama kali membeli antara satu promosi VIVIX, maka kemasukan untuk menjadi ahli juga free dan yang paling best...anda layak mendapat BONUS.


Inilah antara kelebihan yang terdapat dan terkandung didalam VIVIX. Pelbagai testimoni didapati daripada pengguna VIVIX ini. Antaranya ada yang berjaya pulih daripada masalah buah pinggang atau diabetes hingga tidak perlu lagi dialisis,  bacaan darah tinggi semakin turun hingga tidak perlu ambil ubat lagi, bapa yang selama ini tidak mampu berjalan seperti biasa kerana gout dapat berjalan secara normal  dan yang pastinya kulit jadi semakin cantik dan kelihatan awet muda.

So..kepada anda yang mahu membeli vivix, jangan lepaskan peluang untuk bulan ni kerana promosi akan berakhir pada hujung bulan ini. Untuk lebih lanjut mengenai produk Shaklee, hubungi saya di talian 010-9555229

No comments:

Post a Comment