4 Jan 2017

HARI PERTAMA MASUK SEKOLAH

Hi semua, lama kita tidak bersiarankan..since hujung tahun lepas, banyak sangat cabaran yang mendatang. Hari ini mari kita sama-sama memberi pandangan dan pendapat mengenai cerita yang sangat hot di awal tahun 2017.

Di awal tahun ni pun banyak cabaran atau cerita-cerita yang menarik  jugakan,  terutamanya yang ada anak ke sekolah. Banyak benda yang harus kena prepare untuk anak-anak tercinta, dari segi kewangan, cabaran juga hehe..dan yang paling menariknya tu,seperti saya sendiri baru merasai pengalaman petama hantar anak ke sekolah yang mana my son berumur 4 tahun.
My precious son 


 Ni la my 1st son, apa yang saya nak share sini adalah,my feeling very happy tambah-tambah lagi anak saya very excited bila ke sekolah. Sampai sahaja di sekolah, kelihatan banyak anak-anak yang menangis, membuatkan saya juga risau dengan anak saya ni..Setibanya di kelas, syukur sangat kerana anak saya tidak buat perangai @ menangis.

Ok, macamana dengan pengalaman anda semua pula,mari kita share ramai-ramai di sini,sekurang-kurangnya kita dapat saling memberikan pendapat juga nasihat atau ada tips-tips yang berguna samaada untuk kita para ibu bapa mahupun untuk kebaikan anak kita juga.

Sampai di sini dulu coretan saya,selamat membaca,share dan komen ya..




No comments:

Post a Comment