18 Nov 2016

AGENT DAN PENGEDAR VIVIX KOTA KINABALU DAN PENAMPANG SABAH

Hi salam jumaat,kebiasaannya last day bekerja adalah hari yang selalu dinanti-nantikan kerana keesokannya adalah cuti..yeeeaaahhh.. dan hari ini juga saya ingin kongsikan kepada anda mengenai VIVIX yang mana memampukan kita kelihatan sentiasa awet muda remaja gitu hehe...

Wowww... tengok betul-betul picture di atas, ingatkan ibunya yang 40 tahun, rupanya anak....VIVIX memang TERBAIK..selain memberikan kesan kesihatan yang optimum, bonus lagi dengan kulit yang super cantik menarik dan menawan..

Sedikit info tentang VIVIX yang perlu anda tahu.

VIVIX atau antioksida terbaik ini mempunyai 4 bahan iaitu Anggur Muscadine, purple carrot, polygonum dan elderberry. Keempat-empat bahan dan ramuan ini telah dikaji bertahun lamanya oleh shaklee dan didapati mempunyai antioksida yang sangat tinggi. Jika anda perasan, keempat-empat bahan ini mempunyai warna yang gelap. Warna gelap pada bahan-bahan inilah menunjukkan bahan-bahan ini mempunyai perlindungan atau antioksida yang tinggi pada tumbuh-tumbuhan ini.

Pengambilan Vivix juga membantu mitokondria di dalam badan kita untuk semakin sihat. Kajian menujukkan, apabila hujung mitokondria ini semakin panjang, umur manusia juga akan semakin panjang dan manusia akan semakin sihat.

Suka saya ingatkan juga tentang penuaan. Penuaan sememangnya kita tidak dapat elakkan, akan tetapi boleh dilambatkan prosesnya penuaan menyebabkan pelbagai masalah dalam badan wujud kerana badan mula kurang pertahanan. Kajian menunjukkan apabila anda mengambil VIVIX, anda akan kelihatan 25 tahun lebih muda daripada usia sebenar termasuk dalaman badan juga :)

Antara keistimewaan VIVIX ini lagi adalah;
- Mengurangkan penyebab berlakunya penyakit alzheimer
- Meningkatkan daya ketahanan badan
- Bantu menurunkan berat badan
- Bantu tingkatkan kesuburan
- Menyokong kesihatan sendi
- Membantu memulihkan penyakit strok atau angin ahmar
- Membantu mengurangkan kencing manis
- Perbaiki sel
- Melindungi jantung dan mengurangkan risiko penyakit jantung
- Cegah pembentukan protien AGE - protien jahat dalam tubuh

Hampir kesemua keperluan tubuh dipenuhi oleh VIVIX. Kepada yang ingin dan mahu tahu lebih lanjut mengenai VIVIX, boleh hubungi saya terus ya..Pasti saya akan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda.

kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee  di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com


No comments:

Post a Comment