14 Nov 2016

SHAKLEE KOTA KINABALU BRANCH DI NEUTRON POINT

Hi selamat pagi semua..harap semuanya dalam keadaan yang baik, Kali ini entri saya mengenai di manakah terletaknya Shaklee Branch di kota kinabalu sabah ni, dan sebelum ini ..untuk makluman anda, branch Shaklee KK terletak di kawasan Damai, Kota Kinabalu

Cawangan Shaklee Kota Kinabalu ini telahpun berpindah ke pejabat baru mereka di Neutron Point, Kolombong pada Januari tahun ini. Alamat mereka adalah seperti di bawah;

SHAKLEE KOTA KINABALU
LOT 4.1, NEUTRON POINT
LORONG PON NEUTRON
JALAN LINTAS KHIDMAT
88300
KOTA KINABALU
TEL : 088-393 848
FAX : 088-393 851
WAKTU BEKERJA
Isnin – Jumaat – 10.00 pagi  – 7.00 malam
                          Sabtu ( Pertama dan ke-3) – 10.00 pagi  – 7.00 malam

Bangunan Shaklee Kota Kinabalu, Sabah
Bagi sesiapa yang tidak tahu di mana Neutron Point di Jalan Lintas Khidmat ini, saya terangkan satu persatu cara ke sana, ya..

Jika anda bergerak dari bandar Kota Kinabalu, mula-mula cari jalan ke Citymall.. Bangunan Citymall ini akan berada di sebelah kiri anda.. Ikut jalan utama dan sila bersedia untuk mengambil lorong kanan memandangkan anda perlu membuat pusingan U-TURN untuk ke Shaklee KK Branch.. 



Antara bangunan yang anda akan lalu sebelum sampai ke shaklee Kota Kinabalu

Antara bangunan di seberang jalan yang anda akan lalu untuk sampai ke Shaklee Sabah
Sila aware dengan simpang U-TURN.. Ambil simpang U-TURN yang ke-2 di mana kamu akan nampak di seberang jalan adanya Pusat Jualan Kereta MITSUBISHI.. Pusing U-TURN then terus masuk simpang kiri.
Pusat jualan Mitsubishi on the way ke Shaklee Kota Kinabalu. Sila masuk lorong kanan kerana anda perlu membuat pusingan U-TURN tidak lama lagi

Ketika ini, anda akan lihat sebuah bangunan sebelah kanan yang besar.. di tingkat bawah bangunan tersebut, anda akan nampak dengan jelas Restoran FOOK YUEN dan JOURNEYEAST.. Jika anda nampak bangunan ini, sila masuk simpang kanan.. Shaklee Branch berada tingkat 4 ya..

Cawangan Shaklee berada di tingkat 4, di dalam bangunan yang sama, terdapat restoran Fook Yuen di tingkat bawah
CARA KE SHAKLEE KK BRANCH MELALUI JALAN KOLOMBONG ATAU INANAM

Bagi yang datang dari area Inanam atau Kolombong , sila cari jalan ke Citymall . Dari Inanam atau Kolombong ni, bangunan Citymall berada di seberang jalan sebelah kanan..

Sebelum masuk simpang ke bangunan Shaklee..Mitsubishi Showroom di sebelah kiri
Ambil jalan utama dan teruskan perjalanan sehingga anda lihat Showroom Mitsubishi di sebelah kiri. Masuk simpang kiri dan anda akan lihat  bangunan 5 tingkat di mana  Shaklee  Sabah Branch berada bersama Restoran FOOK YUEN dan pejabat JOURNEYEAST.COM di tingkat bawah.  Warna bangunan tu silver, di simpang sebelah kanan.

Ok,sampai di sini dulu entri saya mengenai di manakah terletaknya cawangan Shaklee Kota Kinabalu, dengan harapan ini sangat membantu kepada anda yang masih lagi tercari-cari di mana letaknya cawangan Shaklee Kota Kinabalu Sabah..SELAMAT MENCUBA :)



Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee  di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com
























No comments:

Post a Comment