16 Nov 2016

PERTAMA KALI BERJAYA MENJUAL PRODUK SHAKLEE

Hi salam rabu,begitu cepat masa berlalukan,hanya sebulan lebih kita akan melangkah ke tahun yang baru..ok, hari ini seperti biasa ada sahaja entri yang akan saya kongsikan bersama anda semua, dengan harapan dapat memberi manfaat juga info kepada anda.

Sedikit perkongsian saya bersama dengan my first customer since saya sah menjadi ejen shaklee pada Julai 2017, yang mana dia mengalami masalah berat badan yang berlebihan sehingga mencecah hampir 90kg. Mulanya saya cadangkan dia untuk mengambil set untuk kuruskan badan tetapi, memandangkan bajet yang tidak mencukupi, saya cadangkan dia untuk mengambil Omegaguard terlebih dahulu kerana salah satu fungsi Omegaguard ini ialah meningkatkan hormon leptine yang mana dapat mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama.

Selang tiga hari berikutnya, I do my part to follow up him,saya sangat gembira apabila dia mengatakan bahawa, ternyata Omegaguard ini sangat berkesan untuk mengawal selera makan kerana sebelum dia mengambil Omegaguard, waktu makan sekitar 10.00pm tidak pernah skip dan setelah mengambil omegaguard ini secara teratur, dia berjaya skip masa makan malamnya yang agak lewat. Dia melihat dan merasai perubahan positif yang  ketara dalam dirinya, maka terus lagi mengambil Alfalfa dan Herb-lax yang mana saling berkerjasama untuk menyingkirkan segala benda asing yang terdapat dalam badan kita yang memangpun tidak diperlukan oleh tubuh kita.
Omega Guard super power
Dengan itu, sekian dulu entri saya pada kali ini, untuk keterangan lanjut mengenai produk-produk Shaklee, boleh saja terus hubungi saya dan pasti saya akan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda :)


Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee  di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com




No comments:

Post a Comment