17 Nov 2016

KEMPISKAN PERUT DENGAN HERB-LAX SHAKLEE

Hi korang semua, Pagi yang indah walaupun ada mendung sedikit, Bersyukur kerana masih bernafas :) Hari ini saya akan kongsikan cara untuk kempiskan perut hanya dengan HERB-LAX Shaklee.

Herb - Lax dan kebaikannya
Ramuan asas Herb-Lax ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi yang mana setiap satunya berfungsi untuk;

1) Senna Leaves - Meransang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

2) Buckhron Bark - Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.

3) Licorice Root - Membantu proses detoksifikasi

4) Fennel Seeds - mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit, kembung usus atau perut.

5) Anise Seeds - Meransang pegeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan

6) Rhubarb Root - Herba yang banyak digunakan dalam perubatan cina untuk digunakan sebagai antibiotik

7) Blue Malva Flower - Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi  tekstur kulit

8) Cluver's Root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma

9)Alfalfa Leaves - Membantu membersihkan usus, darah dan hati

Antara manfaat utama Herb - Lax Shaklee adalah;
- Membersihkan najis yang tersekat
- Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
- Membantu masalah sembelit
- Membantu membuang lemak-lemak yang tidak diperlukan oleh tubuh badan
- Membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan kepada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Kenapa Herb-Lax ini diminati ramai kerana, ia mampu membantu detox atau cuci perut dan pengambilan suplemen yang lain dapat diserap oleh tubuh di tahap yang optimum. Ia juga bertugas untuk membuang lemak-lemak yang berlebihan dalam badan dan oleh kerana itu, anda perlulah tahu tindakbalasnya memungkinkan anda cirit-birit pada awal pengambilannya dan ini dipanggil sebagai proses membuang toksin-toksin yang selama ini terperap dalam badan.

untuk itu,sampai disini saja entri saya untuk kali ini, selamat berilmu ;)

Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee  di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com
  


No comments:

Post a Comment