2 Aug 2016

SET PENYUSUAN SHAKLEE-MEMBANTU BANYAKKAN SUSU IBU

Hi semua, selamat menjalankan tugas kepada yang bekerja dan juga para suri rumah sepenuh masa seperti saya.hehee..

hari yang baru, bulan yang baru,dan semestinya semangat yang baru juga untuk melakukan aktiviti seharian dan hari ini saya bawakan satu info yang cukup berguna dan di amalkan untuk kita terutama sekali kepada para ibu yang masih lagi tercari cari set penyusuan yang berkesan malah baik untuk kesihatan optimum para ibu juga anak.



ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)
- Mengoptimumkan penyerapan nutrien
- Membekalkan tenaga berpanjangan
- Menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot
- Penting untuk kanak-kanak, ibu menyusukan anak dan mereka yang sedang pulih dari sakit

VITA-LEA
- Meningkatkan kecerdasan mental Dan ketahanan dari jangkitan
- Menolong fungsi normal penghadaman dan selera makan
- Menyokong sistem pembiakan
- Pertumbuhan dan penggantian sel

OSTEMATRIX
- mengekalkan tekanan darah normal
- Menolong pengecutan otot dan saraf
- Mengurangkan simptom PMS seperti kembung, kejang, bengkak air, baran dan kemurungan

SUSTAINED RELEASED VITA-C PLUS
- Anti - Oksidan semulajadi
- Mengekalkan intergriti sel
- Menggalakkan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah supaya sihat
- Menolong mengurangkan simptom alergi

B-COMPLEX
- Menggalakan kesihatan jantung, metabolisma tenaga dan replikasi DNA yang sihat
- Menukarkan makanan menjadi tenaga
- Mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan
- Meningkatkan fungsi otak

ALFALFA COMPLEX
- kaya dengan nutrisi dan mineral
- Mengandungi enzim penting untuk penghadaman makanan
- Melegakan rasa kebas dan sakit sendi
- Mengurangkan toksin dan merendahkan kolestrol

Setiap supplement ini,berperanan penting dalam tubuh badan kita dan saling membantu dan berhubung kait juga bertanggungjawab untuk mengatasi masalah kesihatan dan penyusuan. Sekian dulu info saya pada pagi ini, harapan saya agar info ini sangat membantu para ibu.

Saya penguna, saya pengedar dan ejen Shaklee berdaftar di kawasan Donggongon, Penampang, Kota Kinabalu, Ranau Sabah dan seluruh Semananjung Malaysia. Boleh hubungi saya di talian;

H/P      : 010- 9555229 (Call, sms, whatsapp)
Email   : marlinasaidi@yahoo.com


No comments:

Post a Comment