4 Aug 2016

OSTEMATRIX KALSIUM SHAKLEE

Hi semua, hari ni entry tentang OSTEMATRIX,dan paling best lagi, bulan Ogos adalah bulan promosi untuk OSTEMATRIX Shaklee iaitu beli 7 percuma 1 atau beli twin pack, dapat offer 5%. So jangan lepaskan peluang hanya untuk bulan ini sahaja.

OSTEMATRIX Kalsium Shaklee ini, mempunyai VITAMIN D, MAGNESIUM, ZINK, COPPER, MANGANESE & BORON untuk membantu penyerapan kalsium di dalam badan secara optimum.. 

Untuk info, supplement dan kalsium ini  ada bermacam macam di pasaran, antaranya calcium carbonate, calcium lactate, calcium citrate, calcium gluconate, tetapi tidak semua kalsium ni sama.  kalsium Shaklee ini ada vitamin D  untuk membantu penyerapan terbaik dalam badan..Ia membantu pembentukan tulang dan gigi yang kuat..tapi itu juga sebetulnya tidak cukup..ini kerana tulang yang kuat perlu ‘melekat’ antara satu sama lain. Oleh itu ia memerlukan mangan, boron, copper dan sebagainya sebagai simen.
Kerana itu, kita sangat perlukan Ostematrix


Selain itu, antara kebaikan OSTEMATRIX ini adalah;

1) Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
2) Mengelakkan penyakit osteoporosis
3) Memulihkan kekejangan dan otot2
4) Meringankan stress
5) Menstabilkan tekanan darah

6) Meringankan sakit semasa haid
7) Membantu dalam masalah gastrik

Ostematrix ini juga sesuai untuk ibu bapa kita lebih2 lagi yang mempunyai masalah tulang dan berumur. Mereka perlukan kalsium untuk membantu tulang lebih kuat di usia sebegini..Suami juga tidak terkecuali. Ostematrix adalah salah satu suplement yang dicadangkan SHAKLEE untuk SET KESIHATAN LELAKI.. Sangat sesuai untuk lelaki yang kurang minum susu dan yang aktif bersukan.

Oleh itu, mari bertindak sekarang sebelum promosi berakhir. Hubungi saya jika anda inginkan maklumat lanjut tentang produk ini.



FB: Nyna marlina
Call/Msg/Whatsapp : 010 - 9555229
email                         : marlinasaidi@yahoo.com

1 comment:

  1. Suplemen kalsium patut diambil oleh semua orang kerana kalsum sangat penting untuk tulang yang siaht dan kuat. Juga bermulanya umur 35 tahun, badan tidak menghasilkan kalsium. Kita perlu ambil sumber kalsium daripada makanan. Short cut boleh trus ambil suplemen kalsium

    ReplyDelete