24 Aug 2016

TONER NUTRIWHITE BAGUS UNTUK BERI KELEMBAPAN KULIT

Hi semua, salam rabu.pagi ini sangat-sangat sibuk dari hari yang biasa, Banyak benda yang harus kena settle sebelum Mr.husband pergi kerja. Saya percaya anda juga mengalami situasi yang sama seperti sayakan, huru hara sana sini hehe...Namun luangkan sedikit masa untuk kita share benda yang baik.

Baiklah kelmarin saya telah share mengenai cleanser Nutriwhite, hari ini pula mengenai Toner, yang mana salah satu benda penting untuk kulit muka agar sentiasa lembap di samping dapat mengecilkan liang pori dan yang paling BEST muka kita sentiasa kelihatan fresh dan kelihatan jauh lebih muda dari usia.

Haaa....ni la dia Toner yang saya maksudkan, termasuk bahan-bahan yang terkandung dalam penghasilan toner sememangnya satu produk yang selamat tanpa bahan kimia dan berkualiti tinggi.

Yang ni pula antara sebahagian daripada testimoni pengguna yang sudah mengalami perubahan tekstur kulit daripada kering, kasar berubah menjadi lembut, liang pori juga semakin mengecil.
Kepada yang masih lagi tercari-cari toner yang sesuai untuk kulit anda, bolehlah menghubungi saya. saya akan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda.

Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk shaklee di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com



1 comment: