23 Aug 2016

TESTIMONI NUTRIWHITE SHAKLEE SKIN CARE

Hi semua, selamat pagi harap cuaca hari ini baik dan tidak menakutkan coz kelmarin cuaca agak menakutkan yang mana hujan + angin kuat :)
Baiklah entri saya untuk kali ini adalah berkaitan dengan kehebatan cleanser Nuthriwhite yang Super Duper dari dulu, kini, sekarang dan selamanya.

Kalau bab pencuci muka ni, saya memang nombor satu suka tukar-tukar produk. Pantang nampak produk baru. Tetapi semenjak terjumpa dengan Nutriwhite ni, Dia membuatkan saya terikat dan tidak lagi melihat produk-produk lain yang membuatkan muka saya semakin bermasalah, Malah masalah yang saya alami selama beberapa tahun lamanya dapat diatasi iaitu makhluk yang paling degil, tidak lain tidak bukan blackheads dan whiteheads.

Antara kebaikan dan fungsi GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER ialah;
- Membantu mengawal keradangan kulit
- Pengurangan tompokan pada kulit
- Memberi kelegaan pada kulit yang bermasalah
- Menyelesaikan masalah pigmentasi
- Menegangkan dan menyegarkan wajah
- Membuang toksin
- Mengurangkan sebum yang mana menghasilkan blackheads dan whiteheads
- Jimat kerana hanya penggunaan yang sedikit bole mencuci muka dengan satu cucian

Antara bahan-bahan yang terkandung dalam cleanser Nutriwhite ialah;
- RUMPAI LAUT - Membuang segala kekotoran yang tersumbat di dalam riang roma
                            - Menanggalkan sel kulit mati
                            - Menegangkan kulit
- ALGA HIJAU  - Membuang toksin
                            - Memelihara kelembapan kulit sepanjang hari
-STRAWBERI BEGONIA - Menyamaratakan tona kulit

Setakat ini entri saya untuk kali ini, agar info ini membantu bagi anda yang masi lagi tercari-cari pencuci muka yang sesuai untuk kulit muka anda.

Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk shaklee di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment