27 Aug 2016

NUTRIWHITE ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION SHAKLEE - MENCEGAH DAN MELINDUNGI KULIT ANDA

Hai semua, selamat berhujung minggu bersama keluarga yang tercinta. Seperti biasa ada saja benda yang akan saya share untuk kita bersama. Saya masih dengan topic yang sama  mengenai skincare cuma produknya berbeza iaitu, ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION.

Ultimate protection whitening lotion adalah satu produk yang sangat penting bagi kulit muka kita untuk nampak lebih sihat dan bermaya sepanjang hari.


Ultimate protection whitening lotion ini, kalau kita nak tahu, mengandungi SPF 15 atau lebih dikenali sebagai Sun Protector Factor, yang membawa maksud berapa lama kita boleh terdedah pada cahaya matahari tanpa sunburn. Dengan menggunakan produk ini, perlindungan dari cahaya matahari, kulit kita akan terlindung dari teriknya sang matahari.

Antara fungsi Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15 ini adalah;
- Membantu mengelakkan kerosakan kulit dari matahari
- Mengurangkan keradangan kerana terdedah sinaran matahari
- Memberi perlindungan pada kulit disamping bertindak sebagai pelembap pelbagai fungsi
- Perlindungan kulit terhadap pencemaran alam sekitar

Jika Vitamin E shaklee digunakan untuk mencantikkan kulit dari dalam, maka Ultimate protection whitening lotion ini pula penjagaan luaran kulit.Setakat ini perkongsian saya mengenai Ultimate protection whitening lotion SPF 15. 

Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk shaklee di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment