25 Aug 2016

NUTRIWHITE SPORT WHITENING TREATMENT-HAPUSKAN JERAGAT DAN CELA DI WAJAH ANDA

Hi semua, sangat cepat masa berlalu kan, sekarang sudah masuk hari khamis dan hanya beberapa hari kedepan, minggu baru akan tiba dan kita juga semakin menghampiri hari yang di nanti iaitu sempena hari kemerdekaan yang berlangsung pada 31th Ogos 2016, dan sudah tentunya penjawat awam terutamanya akan merasa bahang kesibukan di atas keterlibatan di dalam menjayakan pelbagai aktiviti.

Baiklah tanpa melengahkan masa anda, entri untuk kali ini saya bawakan khusus untuk anda yang inginkan kulit yang cantik dan bebas jeragat.


Tengok rupa bentuk pun sangat esklusifkan, inikan pula bila anda memakainya, akan memberikan kepuasan yang optimum.

Antara kelebihan dan fungsi SPORT WHITENING TREATMENT ini seperti yang anda lihat dalam gambar;
- Memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat
- Kuasa pencerahan botani yang dihasilkan daripada pati likuoris dan peony, yang amat bernilai disebabkan kesannya dalam mencerahkan, melindungi, serta dapat menghilangkan radang kulit
- Cats  Claw berfungsi untuk menegangkan kulit
- Vitamin C yang aktif membawa kecerahan yang baru untuk kulit anda dengan rawak wajah yang lebih halus

Salah satu yang saya suka juga dengan sport whitening treatment ini, apabila saya apply, langsung tidak melekit malah terus menyerap jauh kedalam kulit membuatkan saya lebih yakin dan suka akan produk ini.

kepada anda yang selalu terdedah dengan pancaran cahaya matahari dan masih lagi tercari-cari cara untuk merawat dan mengatasi masalah jeragat, sport whitening treatment adalah jawapannya. Rawatlah dan belailah wajah anda dengan produk yang selamat.

Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk shaklee di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com


No comments:

Post a Comment