8 Aug 2016

PENGEDAR SHAKLEE SABAH - DONGGONGON, PENAMPANG,KOTA KINABALU, RANAU SABAH

Hi semua, selamat pagi. Bertemu kita kembali di ruangan entry saya. Seperti biasa ada saja benda yang ingin saya kongsikan di sini. 

Untuk hari ini, saya ingin kongsikan tentang saya sebagai pengedar sah SHAKLEE, Marlina Saidi dengan ID:1232615, Terutamanya di sekitar kawasan Donggongon, Penampang, Kg.Bahang, Kobusak, Kawasan Kota Kinabalu, Ranau Sabah dan seluruh Malaysia.

Bagi kawasan atau daerah yang jauh, tidak perlu risau kerana pesanan anda akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan juga menerima konsultansi percuma.

010 - 9555229

Sedikit perkongsian tentang Shaklee yang mana ia adalah produk mesra alam yang mendapat status HALAL, berkualiti tinggi serta menawarkan harga mampu milik bagi setiap orang. Tentunya kerana saya telah mencuba dan mengalaminya sendiri dan kerana saya jatuh cinta dengan produk Shaklee, maka saya ingin kongsikan kebaikannya untuk anda semua. Dengan harapan anda juga tahu dan merasai sendiri kesan positif seperti mana yang saya alami.

Baiklah kita berhenti di sini, tetapi akan bersambung pada keesokan harinya dengan pelbagai lagi story yang menarik untuk perkongsian kita bersama. Sekian :)


Saya merupakan pengguna, Pengedar dan ejen Shaklee di Donggongon, Penampang , Kg. Bahang, kobusak, Kota Kinabalu, Ranau Sabah, serta seluruh Malaysia. Hubungi saya sekiranya anda perlukan maklumat lebih lanjut tentang produk shaklee di talian berikut;

Call/Msg/Whatsapp : 010 9555229
Fb : Nyna marlina
Email : marlinasaidi@yahoo.com









No comments:

Post a Comment